

Et tæt og professionelt samarbejde med vores kunder, skaber mening for os som leverandør af HR-løsninger. Vi tror på, at det gør en forskel altid at yde en professionel service uanset om det er salg, implementering, support eller udvikling.
Det er yderst vigtigt, at vores kunder føler sig som en del af fællesskabet – samt at de møder vores forståelse for dagligdagen i HR. Du vil derfor blive mødt af forberedte, serviceminded og hjælpsomme medarbejdere, der har dig i fokus.
Vi anser vores medarbejdere som værende vores vigtigste ressource! At skabe rammerne for en virksomhed med plads til frihed, glæde og ambitioner, er vigtigt for os. Det skal både være udfordrende, sjovt og udviklende at møde på arbejde!
Som leverandør af softwareløsninger er det vigtigt for os altid at være et skridt foran markedets trends samt konstant at udvikle vores løsninger. Vores DNA er, at vi er innovative og udvikler nytænkende, hvor kundernes forskellige behov skal imødekommes #HRinfront.
Nordens førende rekrutteringssystem til store og små virksomheder i enhver branche; brugervenligt og fleksibelt
Automatisering af onboardingprocessen med et ubegrænset antal opgaver; internt som eksternt
Modulbaseret HR-management for stamdata, kompetencer og medarbejderudvikling; både for ledere og medarbejdere
Læs mere om alle Talentechs produkter her
“Samarbejdet og hele forløbet med HR Manager by Talentech har været enormt professionelt og effektivt kørt, med hjælp fra en dygtig implementeringskonsulent fra leverandøren. Vi startede op den 23.03.2020 og lancerede vores nye rekrutteringsportal den 24.04.2020. Vi har nu fået et mere brugervenligt rekrutteringssystem, som giver os mange og tidsbesparende funktioner, som helt klart vil lette den administrative byrde. Det har været en fornøjelse.
Henrik Munk Andersen, Lean Project Leader, NorSea
“Det har været en fornøjelse at samarbejde med HR Manager; de har et koncept, der bare virker hele vejen. Alt hvad vor forrige leverandør gjorde forkert gør de bare ekstra godt!
Mette Lolk, HR Business Partner, Caverion A/S
“Som en rekrutteringsvirksomhed er vores erfaring, at Talent Recruiter er et fremragende værktøj, når der skal følges op på vores kandidater. Det er let at give feedback samt holde styr på, hvordan en rekruttering udvikler sig, fordi systemet organiserer informationer på ét sted. Hvad vi virkelig sætter pris på med HR Manager er det faktum, at de er så fleksible. De lytter virkelig til kunderne og giver feedback og justeringer hurtigt.
Christelle Haug Dehli, Forsker, AIMS International
“Moderniseringsstyrelsen har valgt at systemunderstøtte rekrutteringsprocessen i det offentlige med henblik på at øge kvaliteten i rekrutteringsprocessen, lette den administrative opgave og forenkle overholdelse af reglerne på området. Statens eRekruttering leveres af HR Manager og deres rekrutteringsløsning HR Manager Talent Recruiter. Systemet kan beskrives som et fleksibelt standardsystem og er gennem Moderniseringsstyrelsens krav til systemet tilpasset en offentlig kontekst.
Niels-Christian Aaen Hegelund, Fuldmægtig, Moderniseringsstyrelsen
“En fornøjelse at arbejde i et solidt og professionelt e-rekrutteringssystem. I Humantrust udfører vi vores håndværk med fokus på engagement, respekt og ansvarlighed. HR Manager leverer et dynamisk e-værktøj, der gør, at vi kan koncentrere os om vores kunder og kandidater.
Peter Bang Fausting, Headhunter & Partner, Humantrust A/S
“Vi har været med fra HR Managers etablering på det danske marked. HR Manager har vist sig som en lydhør, fleksibel og kompetent samarbejdspartner, som konstant fokuserer på at få optimeret rekrutteringsværktøjet, så det skaber overblik og merværdi i vores daglige rekrutteringsarbejde.
Helle Meedom, HR Assistent, Kyocera Unimerco
“En stor tak skal lyde til HR Manager for et solidt e-rekrutteringsprogram med fokus på brugervenlighed. I Strömma Danmark er gæsternes tilfredshed og oplevelser i højsædet, og det er den samme gode service, vi har oplevet, når vi har haft brug for assistance fra HR Manager teamet.
Lars Edvardsen, Personalekoordinator, Strömma Danmark
“Samarbejdet med HR Manager sparer både tid og penge for Inspari på bundlinjen. Det er en lettilgængelig og strømlinet rekrutteringsproces, og efter en ganske kort introduktion til systemet er man selvkørende.
Elisabeth Kolind, HR Business Partner, Inspari
“Skønt at have alle kandidater samlet ét sted – og dejligt effektivt!
Karin Dupont, Rekrutteringskonsulent, DSB
“Vi implementerede HR Manager Talent Recruiter hos AIBEL i maj 2008 og anvender systemet på alle vores lokationer, både i Norge og andre steder i verden. Vores erfaring er, at systemet er brugervenligt og let at lære for både vore professionelle HR-konsulenter samt for vores ledere. Vi får hurtig feedback og stor støtte, når vi har brug for det. Siden vi begyndte at bruge HR Manager Talent Recruiter, har vi rekrutteret 1.000 nye medarbejdere på verdensplan gennem systemet.
Hanne Ottesen, HR Manager Rekruttering, AIBEL AS
“Vi besluttede i 2010 at skifte til Talent Recruiter, og fra første dag fungerede samarbejdet helt fantastisk. Jeg tror, at grunden til, at vi hurtigt var oppe at køre med det nye system uden særlige udfordringer skyldtes, at HR Manager ikke lovede mere end, hvad de kunne holde. Og det er meget afgørende for om et it-system får succes eller ej.
Dorte de Paoli, HR Partner, Alm. Brand Forsikring A/S
“Talent Recruiter fungerer som et godt og nyttigt redskab i forbindelse med rekruttering af mange medarbejdere. Systemet har lettet rekrutteringsprocesserne i Fjord Line Danmark A/S, og vi bruger det samtidig til håndtering af personlighedstest af vores kandidater. Talent Recruiter er på alle måder et godt rekrutteringsværkstøj.
Lene Byskov Kristiansen, HR Assistent, Fjord Line Danmark
“Vi valgte at skifte over til HR Manager Talent Recuiter, fordi det er brugervenligt, driftssikkert og har et omkostningsniveau, der passer til vort behov. HR Manager yder rigtig god support og er altid hurtig til at reagere på vore henvendelser.
Jens Ove Rossen, Personalekonsulent, Aabenraa Kommune
“HR Manager Talent Recruiter har fra første kontakt ydet yderst professionel service. Vi har altid fået god og hurtig service ved vores henvendelser, selv i pressede situationer hvor tidsfristen har været kort. Det er altafgørende for os, at vi har en rekrutteringsløsning, som er brugervenlig og tilgængelig. Vores forventninger til HR Manager var tidsbesparelse, brugertilfredshed, minimal administration/drift for administratoren, hvilket HR Manager lever fuldt op til.
Marie-Louise Simonsen, HR Konsulent, Copenhagen Business Academy
“Det har været en glidende proces at implementeringen af systemet i vores butikker i fem lande. Ledernes erfaring er, at systemet er brugervenligt, og de arbejder i det uden problemer - selv uden uddannelse. Hurtig og god support vi sætter pris på, at det er en lille virksomhed, som vi kan føle os tætte med. De lytter altid til os. Vores mening er, at der er et stort udviklingspotentiale med HR Manager som vores leverandør.
Maria Wiik, HR Manager, Glitter International ApS
“Det har været en fordel for os at arbejde i HR Manager, da det var muligt at arbejde decentraliseret med rekrutteringer i kommunen. Vi har mange afdelingsledere, der selv opretter stillinger og behandler ansøgninger uden, at vi skal involveres. Mulighed for at stille målrettet screeningsspørgsmål til kandidaten inden en samtale betyder utroligt meget i forhold til udvælgelsesprocessen. Systemet medvirker til optimering af vores rekrutteringsprocesser, og vi er glade for samarbejdet med HR Manager og det løbende arbejde med udvikling og forbedringer af systemet
Susan Nielsen, Personalefuldmægtig, Vallensbæk Kommune
“Hos Amnesty International sidder vi med mange forskellige opgaver, så derfor er et velfungerende rekrutteringssystem yderst vigtigt. Vi kommer fra en anden udbyder, som vi egentlig var glade for, men vi valgte alligevel at skifte over til HR Manager grundet brugervenlighed og fleksibilitet. Det fortryder vi helt klart ikke. Det har været en super implementering, og vi oplever samtidigt en spot-on service, når vi ringer ind til supporten, som betyder, at vi kan fokusere på vores primære opgaver.
Elisabeth Rasmussen, HR-Chef, Amnesty International
“Med implementering af Talent Recruiter og Talent Manager, har vi fundet en samarbejdspartner, der har været nærværende og lydhør over for vores behov, og som kontinuerligt videreudvikler på deres produkter, så vi har et system, der er nutidigt. Det er en fornøjelse at arbejde sammen med medarbejderne fra HR Manager Talent Solutions, som er passionerede og professionelle hele vejen igennem.
Anders Mærsk, HR Manager, Albatros Travel
HR Manager by Talentech er specialister i HR- og rekrutteringsprocesser, som skaber værdi og gør en forskel for virksomheder; i alle størrelser og i alle brancher! Vores nordiske HR-platform med Talent Recruiter, Talmundo samt Talent Manager er vores brugervenlige og fleksible løsninger. Systemerne efterlever både kravene i den offentlige og den private sektor, med compliance i højsæde. Mere end 2200 virksomheder anvender vores løsninger, hvorfor vi er blevet specialister takket være vores kunder. Læs mere om os her.
HR Manager by Talentech, Lyngbyvej 28, 3. sal 2100 København Ø Danmark
Telefon: +45 72 44 06 44
E-mail: info@talentech.com
De nødvendige cookies er absolut essentielle for at hjemmesiden fungerer fejlfrit. Denne kategori inkluderer de cookies som omfatter standardfunktioner og sikkerhedsindstillinger på hjemmesiden. Disse cookies indeholder IKKE personlig information.
Dette er de cookies som ikke er nødvendige for at hjemmesiden kan fungere, men som hjælper os til at kortlægge besøgendes browsingadfærd og dermed kan vi føre statisik og optimere jeres oplevelse til næste gang i besøger vores hjemmeside.
Kurset henvender sig til alle administratorer, som har ansvar for driften af Talent Recruiter både organisatorisk og teknisk.
Kurset består af praksisbaserede øvelser med hands-on lektioner, som suppleres af oplæg, dialog og opfølgning.
Vi fortsatte succesen som guldsponsor på HR Træfpunkt. Det er altid en fornøjelse at få indsigt i HR-professionelles tanker og de tendenser som opererer på markedet, samt at høre fra eksperter omkring optimering af HR-processerne.
Vi valgte at have vores kunder, Tobias fra Arp-Hansen og Nina fra Ballisager, med for at fortælle lidt om implementeringen af vores systemer samt hvordan det kan optimere ens processer ift. dagligdagens HR-opgaver.
Vi håber at se lige så mange af jer på vores stand næste år, så vi kan hjælpe jer med at optimere jeres processer omkring rekruttering, onboarding og HR-management.
Et automatiseret dataflow
We live in a digital and integrated IT world and with our partnerships, we stand stronger #HRinfront.
HR-platform:
HR Manager er en nordisk leverandør af en samlet HR-platform med rekruttering, onboarding og HR-administration. Med over 900 kunder, i alle størrelser og industrier, kan vi selvfølgelig også hjælpe dig med at optimere dine processer.
Lønsystem:
Zenegy er en dansk udbyder for lønsystemer, med speciale i bogføring og regnskab, økonomer, HR og lønadministration. Zenegy er bygget på en åben platform, betydende at de kan samarbejde med HR Manager når du skal have hjælp til at optimere din HR-processer.
Alle medarbejdere, ledere og administratorer kan nemt tilgå det data de ønsker
– og sammen med os vil du være compliant ift. GDPR.
Systemerne udvikles løbende og tilpasses kundernes behov. Den rigtige løsning for kunden betyder alt for os! Det er derfor, vi både er med i hele implementeringsfasen og i det efterfølgende daglige brug af systemerne.
Med en interesse og indsigt i de daglige brugere, skaber vi sammen bedre forudsætninger for en relevant udvikling af systemerne – det fulde udbytte af et solidt samarbejde har stort potentiale. Formålet er, at vores kunder kan reducere tidsforbruget på administrative HR-opgaver med op til 80 %, hvori vi også vil yde den bedste support med en god personlig service.
Er du på udkig efter en leverandør, der kan levere én samlet HR-platform til alle dine HR-processer? Eller er du kun på udkig efter ét af vores systemer; rekrutterings- onboarding eller HR-system? Alle muligheder er åbne!
Katrine som er HR Chef i McDonald’s giver indsigt i, hvordan McDonald’s har optimeret deres HR-processer ved brug af best of breed løsningerne; rekrutteringssystemet af HR Manager og vagtplanlægningsystemet; Tamigo.
Disse to systemer er integreret og genbruger kandidatens informationer direkte i vagtplanlægningssystemet.
McDonald’s består af 89 restauranter, som er ejet af 21 franchisetagere. Der er 5.000 ansatte, hvoraf 850 af dem er ledere.
Vi tilbyder en brugervenlig platform, som optimerer din hverdag, hvis du arbejder med HR… Vores løsning er nem at anvende for både HR, ledere og medarbejdere.
Vores HR-platform består af; Talent Recruiter (rekrutteringssystem), Talent Onboarding (onboarding-værktøj) og Talent Manager (HR-system).
Der er 900+ kunder, der allerede nu har optimeret deres HR- og rekutteringsprocesser digitalt. Skal du også være digital?
Vi er flyttet til nye lokaler på Lyngbyvej 28 i København Ø, hvor vi nu har fået mere plads. Derfor kan vi nu invitere til kunde- og partnermøder, kurser og andre spændende events.
Her får du en kort guidet tur på vores aller første dag i vores nye lokaler.
Vi glæder os til at se dig!
Den 7. september 2018 inviterer vi til housewarming på Lyngbyvej med god musik, snacks og netværksmuligheder.
Vi står klar med åbne arme – og vi glæder os til at se dig!
Dørerne er selvfølgelig altid åbne, men vi starter denne dag fra kl. 13, så ta’ gerne din ven/kollega med.
Den 25. t.o.m. den 27. januar, holdte HR Manager en samling for alle medarbejdere i vores nye firma, som består af HR Manager og Webcruiter
Dagene stod på strategi, sociale arrangementer, vidensdeling og meget mere!
Vi er i dag et langt større selskab og samarbejdet startede fantastisk på Nordic HR Gathering!
Modulet giver dig her mulighed for at udarbejde egne skemaer over medarbejdersamtaler, både med analytiske og åbne spørgsmål, mellem medarbejdere og ledere
MUS-processen kan følges pr. afdeling direkte via dashboardet.
Modulet er integreret med Outlook, hvilket betyder, at lederne selv kan masseindkalde sine medarbejdere til MUS og få samtalerne direkte i sin kalender. Ledere eller medarbejdere kan også udarbejde udviklingsplaner med godkendelsesfunktioner.
Det giver lederne overskud til at fokusere på udviklingen af den enkelte medarbejder frem for at bruge tiden på administration.
Her tilbydes der en mulighed for at oprette sin egen CV-skabelon, som jævnligt kan opdateres, hvilket sikrer en visuel fælles præsentation af interne CV.
Medarbejderne har også selv muligheden for at ændre i deres CV, så administrationen kan mindske tidsforbruget for disse processer.
Ved udbud på opgaver som f.eks. i bygge- eller konsulentbranchen, er det vigtigt, at de kandidater som står stærkt kan fremhæves. De forskellige CV’er og deres visuelle udtryk skal være af høj kvalitet, så sandsynligheden øges for at vinde de udbudsrunder, virksomheden er en del af.
Her bliver det nemmere at se de talenter, som virksomheden besidder internt. Både på tværs af virksomheden, men også pr. afdeling. Det betyder, at der målrettet kan arbejdes med talenterne og følge det fremtidige potentiale, som medarbejderne besidder. Den interne rekruttering kan derfor optimeres for at fastholde medarbejdere.
Ydermere kan de enkelte medarbejdere identificeres i en talent matrix, som selv kan defineres. Det kan både være performance vs. adfærd. Altså kan de enkelte medarbejdere blive synliggjort ift. udviklingsområder.
Modulet skaber et overblik over medarbejderes kurser og certificeringer, hvor der tilmed kan registreres gyldighedsperiode. Systemet gør det simpelt at tilgå de forskellige kurser og certifikater – hvor dette kan tilgås direkte fra dashboardet.
Lederne kan administrere sine kursusbudgetter pr. afdeling. Medarbejderne kan også forespørge om kurser, hvilket sendes til digital godkendelse af lederen.
Certifikaterne bliver skræddersyet efter virksomhedens behov, og der vil være notifikationer ved udløbsdato, hvilket gør søgningen for ledere yderst brugervenlig.
Kompetenceskemaerne bliver skræddersyet, således alle kunder får maksimalt udbytte ud af modulet. Både medarbejdere og ledere har mulighed for rangere på en skala og det giver typisk en bedre dialog omkring kompetencer og udvikling.
Kompetencesæt kan selv defineres i systemet, og det kan variere fra afdeling til afdeling. Kompetence målene kan både opdeles i virksomhedskompetencer og jobprofiler. Via kompetence søgning er det simpelt og overskueligt at finde manglende kompetencer og udvikle videre på dem.
I modulet er der også mulighed for at trække en GAP analyse over de forskellige kompetencer og deres tilhørende mål.
I Talent Manager giver mulighed for at registrere sygdom, ferie, barsel mm. for både ledere og medarbejdere.
Derfor kan både alle i virksomheden logge ind enten via computer eller mobilen og registrere fravær.
Modulet er meget brugervenlig – og det er enkelt at foretage en registrering.
– Medarbejdere kan registrere eget fravær
– Ledere kan få overblik over, hvem der er væk hvornår
– Lederen får besked i sin e-mail ved fraværsregistrering
– Medarbejderne får mulighed for hver dag at se hvilke kollegaer, der er fraværende
– Lederen har mulighed for at skabe overblik på tværs af medarbejdere
– Det er muligt at hente rapporter direkte fra modulet
Du har mulighed for at sende/udarbejde surveys til udvalgte eller alle medarbejdere.
En survey er ikke kun et online værktøj, som giver dig mulighed for at stille spørgsmål. Det er en god måde at modtage indblik i, hvad dine medarbejdere tænker, føler og allermest vigtigt – hvad de vil.
Dette kan blive brugt til medarbejdertilfredshed, medarbejderengagement og meget mere.
– En survey kan oprettes som; navngivet eller anonym
– Surveys kan oprettes med udløbsdato, så udfyldning ej er mulig efter valgt dato
– Administratoren kan se hvor mange surveys, der er udsendt, antal inviterede samt hvor mange svar, der er kommet
– Alle surveys kan ses på dit dashboard, og der kan downloades en rapport, som både vil vise procentsatser for udfyldelse og svar
Kurset henvender sig til HR-medarbejdere eller rekrutteringsansvarlige osv., som ofte er involveret i ansættelse af nye medarbejdere eller ansvarlige for hele rekrutteringsprocessen.
Kurset består af praksisbaserede øvelser med hands-on lektioner, som suppleres af oplæg, dialog, gruppearbejde og opfølgning.
Vi valgte at være guldsponsorer på HR Træfpunkt igen, da dén viden vi suger til os, både fra kunder og samarbejdspartnere er meget vigtig for vores fremtidige udvikling. Vi forsøger altid at være på forkant med tendenser og udviklinger på HR Tech markedet, hvilket er nemmere, når mere end 1.500 HR-medarbejdere er samlet på ét sted.
Ydermere afholdte vores implementeringskonsulent; Sophie Anne Dornoy et spændende oplæg om onboarding, som vi er sikre på, at både vores kunder og andre interesserede kan bruge til at optimere onboarding-processerne.
Vi håber at se lige så mange af jer på vores stand næste år, så vi kan hjælpe jer med at optimere jeres processer omkring rekruttering, onboarding og HR-management.
Igen i år havde vi en stand på HR Træfpunkt, og det var som altid en kæmpe succes! Vi fik besøg af diverse kunder, samarbejdspartnere og potentielle kunder, som var interesserede i at høre om os som leverandør, om vores HR-platform samt diskutere hvordan de kan understøtte og optimere deres dagligdag.
Der var også en masse fine oplæg og paneldiskussioner i løbet af dagen, hvor vores CCO Julie Maja Nielsen blandt andet deltog i en snak med vores branchekollegaer, om hvordan man kan blive compliant vha. korrekt brug af en HR-platform.
Vi håber at se lige så mange af jer på vores stand næste år, så vi kan hjælpe jer med at optimere jeres processer omkring rekruttering, onboarding og HR-management.
HR manager var sponsor på Nordic HR Tech Day 2018, og det var en skøn dag med en masse skarpe oplæg omkring håndtering/optimering af data, HR-processer og meget andet.
Nordic HR Tech Day har fokus på den teknologiske udvikling inden for HR, og hvordan stærke og intuitive IT-løsninger kan løfte mange af de manuelle processer, som HR sidder med i dag.
Udover at det var muligt at blive klogere inden for tendenser i databehandling, rekruttering, fastholdelse, udvikling af medarbejdere og meget mere, så var det også i smukke rammer; i Aros i Aarhus. De kunstneriske og rolige rammer skabte et miljø for en åben diskussion mellem konkurrenter og partnere, og der var ingen tvivl om, at alle deltagere blev klogere inden for HR Tech!
I takt med den digitale udvikling og den nye EU Persondataforordning er mange virksomheder ude at undersøge nye løsninger, der kan understøtte compliance-processen og optimere de daglige arbejdsprocesser. Men hvad er der egentlig af muligheder – og hvilke systemer skal jeg vælge at anvende i fremtiden?
Da vi godt ved, at det kan være svært at overskue de mange muligheder, der findes, har vi derfor samlet 8 af vores samarbejdspartnere, som alle vil komme med deres bud på, hvordan de kan skabe værdi for dig!
Formålet med eventet er, at vi gerne vil vise dig, hvordan du med ét HR-system kan forbinde dine andre løsninger via integrationer. Samtidigt vil vi vise dig spændende digitale og moderne ‘best of breed’ løsninger. Uanset om du arbejder med HR, onboarding/træning, workforce management, løn, GDPR, rekruttering, compensation & benefits, økonomi eller andet – og uanset om du gerne vil se på én eller flere af partnerne, så er du mere end velkommen!
Få indsigt i hvordan ’Best of breed’ løsninger kan connectes og skabe værdi i form af et integreret systemunivers. Dagen stod på inspirerende præsentationer om de mange muligheder i den digitale verden. Dagens buzzwords var; HR, onboarding/træning, arbejdslyst, digital signatur, løn, vagtplanlægning, compensation & benefits, GDPR samt rekruttering.
Vores talentfulde partnere gav deres bud på hvordan den daglige arbejdsgang kan optimeres og hvordan den kan skabe værdi. Dette kan f.eks. være i form af understøttelse af sin GDPR compliance-proces.
Tak til alle deltagerne og en særlig tak til vores oplægsholdere:
Thomas Røn Larsen fra Politikens Hus, Thomas Tomaszewski & Kent Appelby fra Quinyx, Anders Juul fra Learningbank A/S, Mikkel Hundborg fra GAIS, Nathan Bray & Luke Buckley fra Connectmyapps, Janek Borgmann fra Penneo, Mikkel Krog-Meyer fra Benify, Tommi Hansen fra Lessor A/S, Marianne Johansson fra Amesto Danmark og sidst men ikke mindst vores vært Julie Maja fra HR Manager Talent Solutions DK
Vi ser frem til at se dig igen, d. 8. november 2018 hvor vi igen går i dybden med hvordan den daglige arbejdsgang kan optimeres med en connected løsning.
Agenda for dagen:
Agenda for dagen:
Agenda for dagen:
Agenda for dagen:
Vi tilbyder integrationer til forskellige test leverandører for, at du kan skabe bedre interne processer og spare tid.
Når du gerne vil teste kandidater, kan du anvende dine tests direkte i dit rekrutteringssystem. Det betyder, at du vælger den eller de kandidat(er), hvor du anvender en kommunikationsskabelon, som automatisk generere et link til testen i e-mail skabelonen. Når kandidaten modtager e-mailen, klikker de på linket, hvorefter de så gennemfører testen. Så snart de er færdige, kommer test resultaterne direkte tilbage i rekrutteringssystemet, som betyder, at du nemt kan screene kandidaterne færdige og herefter indkalde dem til samtale. Test resultaterne bliver opbevaret så længe, som kandidaten er registreret.
(Hvert oplæg tager 25 min. med 5 mins. Q&A fra publikum)
Gennemgang af agenda og formål.
Begrebet ‘Data’ bliver i disse år omtalt utroligt meget i medierne. I en artikel konkluderes det, at virksomheder taber, hvis de ikke bruger data og i en anden artikel omtales begrebet som kraftigt overvurderet. I dette oplæg vil vi gerne forsøge at kvalificere dialogen og udfra et markedsførings- og rekrutteringsperspektiv give et overblik over typerne af data, og hvordan de kan bruges.
Er du klar til revolutionen i arbejdsstyrken? Millennials er, i stigende omfang, ved at sætte deres præg på arbejdsstyrken. Mange organisationer er i færd med at moderniserer deres teknologiske platforme for at imødekomme de nye krav. En mobile-first tilgang kan, indenfor WorkForce Management optimerer planlægning ved hjælp af automatisering, fleksibilitet og bedre arbejdsforhold. Quinyx’ Managing Director i Danmark Thomas Tomaszewski, vil demonstrere denne vindende kombination og dele, hvordan du kan deltage i Workforce Revolution!
Virksomheder over hele verden poster hvert år milliarder ind i e-læring. Desværre oplever medarbejderne ofte, at kurserne føles kedelige og nytteløse. Hør Anders Juul fortælle om hvordan man kan skabe gode læringsoplevelser, der flytter medarbejdere fra ‘I have to’ til ‘I want to LEARN’. Med en ny tilgang til corporate training, hvor man kombinerer gamification og læringsteknologi, kan virksomhederne skabe motiverende læring, der er tilgængeligt, og vigtigst af alt øger læringsresultaterne.
God arbejdslyst – hvad er det? Arbejdslyst er noget, du kan måle, analysere og forbedre. Med GAIS (God Arbejdslyst Indeks Score) er arbejdslyst på formel. GAIS er mere end en test og et resultat. GAIS er online, datadrevet platform, der kan måle arbejdslyst og generere skræddersyet, konkret inspiration og værktøjer til at forbedre den. GAIS kan bruges af enkeltpersoner, af teams og af virksomheder. Hør hvordan GAIS-platformen virker, om den forskning, der ligger bag og få inspiration til, hvordan I kan bruge GAIS som værktøj til at forbedre arbejdslysten i jeres organisation.
Bliv præsenteret for integrationsmulighederne med ‘Talent Recruiter’ og ‘Talent Manager’ i HR Manager. Hør hvordan dette kan gøre dine processer mere automatiseret og få tips om, hvordan du forsikrer dig et succesfuldt integrationsprojekt. Integrationer er slet ikke noget at være bange for, og derfor vil vi give dig en introduktion til integrationsverdenen i sin helhed.
Få indblik i hvordan du med en brugervenlig og moderne HR-platform kan samle alle dine kandidat- og medarbejderinformationer i én løsning. Oplægget indeholder buzz words som compliance, video rekruttering, #employerlifecircle, MUS, kompetenceudvikling og certificeringer, involvering af ledere mm. Ydermere bliver der fokus på, hvordan du kan integrere din samlede HR-platform med andre løsninger.
Det er både bøvlet og gammeldags at underskrive aftaler med papir og kuglepen. Med Penneo kan du klare hele underskriftsprocessen digitalt. Hurigere, nemmere og meget mere sikkert. Processen er 100 % jurdidisk gyldig og øvrigt helt i tråd med de nye GDPR regler fra EU/EØS. Du slipper for besværet, og dine kunder og kollegaer får en klart bedre oplevelse. Det tager få øjeblikke at komme igang og det hele koster mindre end du tror. Nå ja, og så er funktionaliteten bygget ind i HR Managers løsninger. Det kaldes vist best of breed…
Hvordan sikrer du din arbejdsplads er gearet til generation Y og Z, samtidig med at vi ikke mister grebet på generation X og det grå guld. Mit indlæg vil omhandle: Engagement, attraction, retention, total rewards og individualisering af medarbejderen.
Løn er blevet mere komplekst over de sidste år og kræver i dag en stor viden, samt systemer der til enhver tid er i overensstemmelse med gældende overenskomster og lovgivning. Få inspiration til hvordan lønsystemer og en eventuel outsourcing kan sikre en korrekt lønbehandling samtidigt med, at interne processer bliver optimeret.