Sådan vælger du det rette HR-system til din virksomhed

Kunne du også godt bruge ekspertens råd til, hvad der er særligt vigtigt at tage med i sine overvejelser i forbindelse med valg og køb af et HR-system?

Det kan være en stor opgave for HR og ledere at kortlægge de vigtigste faktorer for valg af HR-system. Både fordi der ofte er ubekendte faktorer og fordi du sikkert allerede har mange systemer, brugere og holdninger til, hvad et godt og brugervenligt HR-system skal kunne.

Derfor har vi lavet denne guide som en hjælp til dig, der gerne vil finde frem til det helt rette HR-system, som dækker dine behov – både nu og i fremtiden.

 

Dét kan du forvente af denne guide

For at finde frem til de vigtigste faktorer for dit valg af HR-system, kommer vi i denne guide til at gennemgå følgende punkter:

  1. Sæt brugerne i centrum
  2. Hvordan er dit tekniske setup i dag?
  3. Sådan afdækker du de funktionelle behov nu og i fremtiden
  4. Fremtidssikring af dit nye HR-system
    • Cloud eller on premises?
  5. Skal din leverandør tilbyde support, kundeservice og ekspertise?
  6. Finansiering

DOWNLOAD GUIDE


Har du spørgsmål?
Eller er du nysgerrig på, hvordan vi kan hjælpe dig og din virksomhed med at optimere Jeres HR-processer, så kontakt os endelig.

KONTAKT
Lotte Overgaard
Head of Business Development
Elotte.overgaard@talentech.com
T+45 60 16 98 70

Vil du opleve, hvordan Talent Manager kan hjælpe din virksomhed?

Book tid til en demo – helt uforpligtende!